17 grudnia 2014

Rozkloszowana spódnica w rockowym wydaniu

http://wswoimstylu.blogspot.com/2014/12/rozkloszowana-spodnica-w-rockowym.html

Pamiętacie jak pisałam o różnych wydaniach rozkloszowanej spódnicy? W ramach przypomnienia pierwszy post znajdziecie tutaj, drugi tutaj.

A już dziś kolejny, trzeci post z cyklu z czym łączyć rozkloszowaną spódnicę. W odróżnieniu od poprzednich propozycji, w tej wersji postawiłam na rajstopy, krótki, pudełkowy pół golf i ramoneskę, która w połączeniu z butami nadała całości rockowego klimatu. Tym razem nie będę długo rozpisywać się nad stylizacją jaką mam na sobie, po prostu zobaczcie z czym połączyłam spódniczkę. A jeśli moja propozycja spodoba się Wam, stwórzcie swoją własną stylizację inspirując się zdjęciami :) Chętnych i odważnych zapraszam do przesyłania swoich zdjęć :)



spódnica - BSK
sweter/pół golf - Zara
ramoneska - H&M
torba - Bata
mokasyny - BSK

2 komentarze :

  1. Super spódnica! Ale mi się podoba. Można tyle kreacji z nią z robić. Na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...