25 lipca 2014

Słomiany kapelusz i słomiana torba, czyli rzecz o dodatkach

 

Dziś zamieszczam post, w którym przedstawiam Wam jedną z moich letnich stylizacji. Będzie więc o tym, jak być w swoim stylu na wakacjach i o tym jak ważne w naszych stylizacjach są dodatki :)
Od pewnego czasu coraz częściej sięgam po kapelusz. Przekonałam się, że w kapeluszu można na prawdę fajnie wyglądać (pod warunkiem, że dobierzemy właściwy rozmiar do wielkości naszej głowy oraz adekwatny typ kapelusza do naszego typu urody) a dodatkowo taki kapelusz, szczególnie latem, stanowi doskonałą ochronę przed słońcem. Od tej pory nie rozstaję się z nim. Wybieram tylko te słomkowe ze słomy, liści palmy lub trzciny w jasnych i ciemnych kolorach. Podobnie sprawa ma się ze słomianą torbą po którą również sięgam w czasie wakacji, gdyż spełnia ona funkcje torby plażowej, jest lekka i dobrze układa się do mojej figury. Może ręcznika do niej nie włożę ale inne podstawowe rzeczy wchodzą bez problemu :) Najczęściej wybieram wersję w kolorze aby ożywić swoją stylizację i wówczas łączę ją z innymi kolorami (patrz post o kolorach oraz wakacyjny zestaw pull&bear). Natomiast do białych od stóp do głów stylizacji, np. białej letniej sukienki, decyduję się na czarny słomiany koszyk dla kontrastu. Zapamiętajcie sobie, że kapelusz i słomiana torba to świetny dodatek do każdej wakacyjnej stylizacji. Wyobrażacie sobie jak mogłaby wyglądać moja stylizacja bez tych dodatków? Nuuuda! Wracając - kapelusz i słomiana torba pasuje w zasadzie do wszystkiego, do letniej sukienki, letnich szerokich spodni, szortów, tuniczki, a nawet w połączeniu z długą spódnicą wygląda fenomenalnie! Sztuką jest tu umiejętność zestawienia ze sobą dodatków: kapelusza, torby, okularów, biżuterii w taki sposób by razem tworzyły jeden konkretny i przede wszystkim zgodny z Wami (Waszymi upodobaniami, Waszą osobowością, Waszym typem urody) styl! A więc do dzieła, bawcie się modą, dobierajcie dodatki, przymierzajcie, zestawiajcie, odrzucajcie to co Wam nie pasuje - grunt to wyglądać i czuć się w zgodzie ze sobą :) Tego Wam życzę!!! A co sądzicie o mojej letniej stylizacji?

Fot. Karol Surawski

19 komentarzy :

  1. Pierwszy raz jestem u Ciebie na blogu i już mi się podoba ;) a wracając do postu właśnie wybieram się na wakacje i dzięki nagłówkowi, nie zapomnę o słomianej torbie ;))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: jellybeanblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Dziękuję bardzo i zapraszam zatem do zaglądania :)
      Cieszę się, że mogłam jakoś pomóc :) Baw się dobrze na wakacjach!
      A na bloga, z przyjemnością zajrzę :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Stylizacja bardzo fajna, ja również polubiłam kapelusze ! Muszę powiedzieć Ci, że 2 lata temu kupiłam sobie podobną torebkę do Twojej ! Nie wiem jak u Ciebie, ale ja miałam ją zaledwie 2 razy ! Wszystko trzeba w niej szukać z lupą w ręku (bynajmniej w mojej) heh ;-) Pozdrawiam

    mrsmargg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trzeba głęboko szukać żeby coś w niej znaleźć ale to nie zmienia faktu, że co roku kupuję kolejną słomianą torbę tylko w innym kolorze :) Uwielbiam je i nadają się do prawie każdej letniej stylizacji, dlatego inwestycja w tego typu torbę bardzo się opłaca. Zapraszam do obserwowania :)

      Usuń
  3. świetna stylizacja ;) zapraszamy do nas ;) www.drawer-dark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Odwiedziłam, ładne zdjęcia i stylizacje. Zapraszam do siebie częściej :)

      Usuń
  4. gdzie kupiłaś kapelusz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie takie dodatki są bardzo fajne i tym bardziej, że jestem wielką zwolenniczką kapeluszy i innych nakryć głowy. Dlatego jak tylko zajrzę do https://hatfactory.pl/ to jestem pewna, że kolejne nakrycie głowy powędruje do mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także w ciepłe dni staram się mieć zawsze ze sobą jakieś nakrycie głowy. Moim zdaniem bardzo fajnie opisano w https://promodels.pl/stylowe-polskie-czapki-idealne-na-wiosne/ o tym, że stylowe polskie czapki idealnie nadają się na wiosnę. Całkowicie się z tym zgadzam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak najbardziej jeśli już mówimy o kapeluszach to oczywiście na lato pasuje najbardziej taki słomiany. Jak ja widziałem niedawno wpis o kapeluszach kowbojskich https://panitorbalska.com/kapelusze-kowbojskie-jak-z-filmu-daj-sie-poniesc-fantazji/ to jestem zdania, że nie ma lepszych męskich kapeluszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak najbardziej jeśli chodzi o kapelusze to moim zdaniem warto jest je nosić. Jeszcze jak ja przeczytałam wpis https://www.miastokobiet.pl/kapelusz-damski-%e2%80%92-jak-wybrac-idealny-dla-siebie/ to już teraz wiem na jakie nakrycia głowy najlepiej się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...