22 maja 2014

Vintage style in Barcelona

Nie wiem czy też tak masz, ale w wakacje mój styl wywraca się do góry nogami, co oznacza, że jest totalnie różny od stylu, który towarzyszy mi przez cały rok. Ciepłe dni sprzyjają temu, że coraz chętniej i częściej sięgam po kapelusze, zwiewne sukienki, koronki, szorty... I tak dobieram poszczególne elementy garderoby, że owy vintage style sam się tworzy :)
Samo słowo vintage kojarzy się ze starością, poprzednią epoką. Tworząc połączenia vintage musisz więc być czujna by Twój look nie wyglądał na zbyt przestarzały. Mi to słowo kojarzy się z wakacjami, jakimś luzem i swobodą na poziomie ciała i umysłu ;) Dlatego tak chętnie tworzę tego typu zestawienia w wolne dni, na wakacjach, urlopie :) 
Jak w łatwy sposób stworzyć zestawienie typu vintage?
Możesz tak jak ja połączyć zwiewną sukienkę z kurtką dżinsową. Moja jest już dość leciwa i dodatkowo nadaje trochę przestarzałego charakteru całej stylizacji, ale Ty możesz wykorzystać każdą kurtkę dżinsową! Do tego dobierasz dżinsowe espadryle, szmacianą torbę i kapelusz, który jest wisienką na torcie w tej stylizacji :) Ja jeszcze podkreśliłam swoje usta szminką aby dopełnić cały look.
I jak, podoba Ci się?

Za zdjęcia dziękuję mojemu cudownemu fotografowi, czyli mojemu mężowi :*

sukienka -Bershka
kurtka - H&M
espadryle - Pull&Bear
naszyjnik - Zara
bransoletki - H&M
kapelusz - od Chińczyka ;)

2 komentarze :

  1. Bardzo ładna stylizacja i muszę przyznać, że właśnie ten kapelusz dodaje temu wszystkiemu uroku. Ja również lubię takie nakrycia głowy i najczęściej zamawiam je z hatfactory gdyż wiem, że kapelusze muszą być wyłącznie dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i stylowa sukienka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...