10 kwietnia 2014

Luty, luty - włóż buty bo będzie się działo! Czyli kwietniowe podsumowanie moich lutowych działań :)

Mamy już kwiecień, a ja zamieszczam Wam dopiero post o moich lutowych działaniach :) Niezły mam zapłon, haha :) Jak już kiedyś pisałam, oprócz prowadzenia bloga, codziennie rano wychodzę na 8 godzin do pracy, więc mam nadzieję, że mi to wybaczycie ;) A ponieważ luty był dla mnie miesiącem pełnym wrażeń - i w zasadzie kwiecień też upływa pod znakiem wielości i różnorodności działań - chciałabym Wam w skrócie przedstawić o czym będziecie mogli w najbliższym czasie przeczytać na moim blogu.

SESJA ZDJĘCIOWA MŁODYCH MAM

Jak myślę o lutym, to od razu pojawia mi się w głowie sesja zdjęciowa Młodych Mam z Centrum Aktywnej Mamy. Był to miesiąc intensywnych prac wielu wspaniałych ludzi, którzy nie znając siebie nawzajem zjednoczyli się dla jednego celu. Ekipa w składzie: koordynator projektu Justyna Józefowicz, fotografowie z Dobrze, wizażystka Agata Arciszewska z firmy Mary Key, fryzjerki Monika Banaszkiewicz i Wirginia Raczkowska, Magda Therkildsen, która pomagała mi przy ubieraniu wszystkich dziewczyn i wiele, wiele innych osób dzielnie przygotowywała całą akcję. Jak wybrzmiało powyżej, mi w udziale przypadło ubranie dziewczyn a więc zorganizowanie ubrań do sesji, kontakt ze sklepami, projektantami, etc. Tak to się zaczęło... sieciówki nie były skore do współpracy, większą inicjatywę wykazali nasi polscy projektanci i polskie marki odzieżowe! Za udostępnienie swoich kolekcji dziękuję przede wszystkim Hultaj Polska, Tyszert, Małgosi Pawłowskiej oraz Magdzie M., Martynie G., Soni J. - dziękuję Wam za te wspaniałe rzeczy! Bez Was wszystkich nie byłoby tej sesji, tego szczęścia i podekscytowania jakie malowało się na twarzach dziewczyn. Jeżeli kogoś pominęłam, to z góry przepraszam i proszę o informację - dopiszę :)

Na zdjęciu po lewej nasza Ekipa, a po prawej wspaniałe modelki! :)


SESJA ZDJĘCIOWA PAULINY

Z początkiem lutego zorganizowałam sesję zdjęciową pod hasłem retro style. Na chwilę przeniosłam się wraz z fotografem Borysem Skrzyńskim, wizażystką Gosią Brzozowską i modelką Pauliną w lata 20 i 40. Czas się dla nas zatrzymał na jakieś 2 godziny, po czym wskoczyliśmy do lat 90 :) Dziś wrzucam Wam tylko 3 zdjęcia, ale wkrótce na blogu pojawią się dwa posty poświęcone dwóm różnym stylom w historii mody i stylizacjom wzorowanym na ówczesnych latach.


BABY SHOWER BUNI

Z okazji narodzin Synka Feliksa mojej koleżanki odbyła się impreza pod hasłem Baby Shower Buni. Dla tych, co nie wiedzą Feliks jest już razem z nami i ma się dobrze :) Dlaczego postanowiłam Wam napisać o baby shower? Dlatego, że pierwszy raz uczestniczyłam w tego rodzaju imprezie. Wcześniej o czymś takim w ogóle nie słyszałam i w związku z tym chciałabym się z Wami podzielić swoimi wrażeniami a właściwie zdjęciami :) Być może kiedyś, zainspirowane zdjęciami i pomysłem, same zorganizujecie swojej siostrze lub przyjaciółce lub też samej sobie imprezę z cyklu baby shower :)


BERLIN

W połowie lutego byłam też z wizytą w Berlinie. To były cztery intensywne dni zwiedzania Berlina :) Brama Brandenburska, Reichstag, czyli siedziba niemieckiego parlamentu, Budynek Kancelarii, w którym mieści się apartament kanclerza Niemiec, Katedra berlińska, wieża telewizyjna, i wiele, wiele innych atrakcji... A na końcu wpadłam z wizytą do Primarku! W trakcie tego wyjazdu przygotowałam też kilka stylizacji. Niestety dwie z nich zrobiliśmy w hotelowym korytarzu i nie wyglądają korzystnie :( Jedną już widzieliście na blogu, to post poświęcony mojemu denim total lookowi. Co do drugiej - sądzę, że pokażę Wam jedno ze zdjęć na moim fun page'u na Facebook'u :) Ale dość tego gadania! Poniżej możecie obejrzeć kilka zdjęć. 


Na koniec powiem Wam, że trochę jestem przerażona moimi zapowiedziami kolejnych postów! Bo kiedy ja je napiszę!!! Teraz przygotowuję się do poprowadzenia warsztatu w ramach moich zajęć w Szkole Trenerów I Stopnia w Grupie TROP, a już za 2 tygodnie wyjeżdżam do Barcelony. Nie wiem kiedy znajdę na to czas, ale obiecałam, więc będzie :)

Za pomoc przy obróbce zdjęć dziękuję Borysowi :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...