05 marca 2014

Oskary 2014 - Moje Top 5!



Oskary 2014 już rozdane. Suknia, w której Cate Blanchett odebrała statuetkę za najlepszą rolę aktorską podczas 86. gali wręczania nagród Amerykańskiej Akademii Filmowej zaprojektowana została przez Armani Prive & Chopard. Według mnie Cate wyglądała trochę jak upierzona gąska ;) Co Wy myślicie o jej sukni?

Oprócz tego, jak co roku zwycięzcy i zwyciężeni zaskoczyli mnie swoimi kreacjami. Oczywiście jedni bardziej pozytywnie, inni mniej. Ale skupmy się na tych, którzy swoimi stylizacjami mnie zachwycili :) Poniżej przedstawiam Wam moje Top 5 - proste i zarazem olśniewające stylizacje. A do tego genialnie wykonane suknie. Brawo!

Miejsce 1.

Olivia Wilde w sukni od Valentino

 
Olivia Wilde & Jason Sudeikis

Miejsce 2.

Charlize Theron w sukience Diora


Miejsce 3.

Angelina Jolie w sukience Elie Saab Couture


Miejsce 4.

Portia de Rossi w sukni Naeem Khan

Miejsce 5. 

Bette Midler w sukni Reem Acra

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...