29 marca 2014

Mój denim total look - powrót do lat 80.


To że dżins jest modny, wiemy nie od dziś ale od kilku sezonów :)
W połowie lat 70 świat zachwycił się tym materiałem, który dziś noszony jest w zasadzie na co dzień - no bo przecież każdy z nas ma w swojej szafie jakieś spodnie z dżinsu. W denim ubierano się wówczas od stóp do głów. Przebojem tamtego okresu były krótkie szorty z wytartymi, porozdzieranymi, czy haftowanymi nogawkami. Łączono je zazwyczaj z krótkimi kurtkami lub kamizelkami, oczywiście z dżinsu. Fryzura obowiązkowo z grzywką, jak na zdjęciu powyżej. Szorty kupowano gotowe bądź przerabiano z długich spodni na króciutkie. Dokładnie tak jak dziś to robimy!
Aktualnie dżins przeżywa swoje odrodzenie. A właściwie, od zeszłego sezonu zauważalne jest, że denim look staje się coraz bardziej modny i coraz częściej spotykany jest na ulicy. Niezależnie od wieku, płci czy klasy społecznej wszyscy dzisiaj noszą dżinsy :) A oto moja kombinacja denim total looku. Ponieważ zdjęcia zostały wykonane w czasie mojego pobytu w Berlinie ponad miesiąc temu chciałam dodać, że dziś mój denim look wygladałby nieco inaczej ;) Z pewnością sięgnęłabym po białe converse'y i jakieś dodatki ;)

spodnie i bluzka - Primark
buty - Mango

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...