24 stycznia 2013

Karnawałowe szaleństwo


Sylwestrowa noc już za nami, ale przecież trwa karnawał! Czy macie już jakieś pomysły, stylizacje na bal karnawałowy lub domówkę u znajomych? Jeśli tak, podzielcie się nimi ze mną :) Jeśli nie, może zainspirują Was moje propozycje.

Oto one.




Paulina - zestaw na domówkę u znajomych.

 Paulina ma na sobie leginsy, zwiewną tunikę, buty w beżowym kolorze i futrzaną kamizelkę, której w ogóle nie brałam pod uwagę przy wyborze tej stylizacji. Ale ponieważ całość bez kamizelki wydała mi się nieciekawa, to zdecydowałam że kamizelka musi być. Dodam również, że kamizelka mimo swojej "obfitości" wysmukliła sylwetkę Pauliny, a za sprawą ściągacza pięknie podkreśliła jej talię.


Oczywiście, nie obeszłoby się bez dodatków :) Na szyję założyłam Paulinie korale w kolorze tuniki a na rękę bransoletkę w tym samym kremowym kolorze (szczerze mówiąc, to różnią się one nieznacznie odcieniem). Całość dopełniła granatowa torebka a'la chanel i okulary, tzw. Kocie Oczy - Cat Eye Glasses, kupione na allegro za jedyne 15 zł :)





Jak się Wam podoba Paulina?
 

Ania - idealny zestaw na bal 
karnawałowy.

Ania ma na sobie prostą w formie, czarną sukienkę w cekiny. Do tego wybrałam czarne rajstopy i czarne pantofle. Wszystko w jednolitym kolorze, po to by osiągnąć efekt długich nóg :)
 Aby nadać całości charakteru i wyrazu, czerń przełamałam turkusową kopertówką i makijażem w podobnych kolorach. Ten wspaniały make-up wykonała Małgorzata Brzozowska, którą przy tej to okazji serdecznie polecam :)










Do pełni szczęścia brakowało nam jeszcze tylko biżuterii. Wybrałam tę, która swoją fakturą w jakimś stopniu nawiązywała do sukienki w cekiny, a dodatkowo rozjaśniała twarz Ani. Kolor lakieru paznokci, niby taki drobiazg a jednak musiał odpowiadać całości. Zwyciężył stalowy :)
 
I jak się Wam podobają moje propozycje :) ?

 




















zdjęcia - Piotr Kierszka
make-up - Małgorzata Brzozowska






1 komentarz :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...